18.2.12

Friday - my favorite day








Miało być spokojnie, mieliśmy oglądać filmy... skończyło się wskazująco, mimo wszystko zaliczam ten piątek do udanych dni. <3
Z herbą w ręku, bez bólu głowy pozdrawiam bardzo serdecznie moich kochanych przyjaciół, którzy jak znam ich imprezowe życie, piją kolejne piwa, bądź wybierają się na następne imprezy. :)
Tak można poczuć dni wolne, weekend- nareszcie.
Niestety, powoli czuje na plecach oddech "niedzielnej nauki"- taaaa...

Korzystajcie z weekendu, bawcie się dobrze w ostatnią wolną noc.
buziaki
agatha.


21 komentarzy:

  1. Siostro jak można się uczyc? :P A w nauka w niedzielę to już wgl jest dla mnie nie pojęta ;) Pozdrawiam i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dodaje do obserwowanych bo uwielbiam tego typu zdjecia ;D ! szampannnn <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjecia + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  4. widać piątek udany ! : ) znając moich znajomych też pewnie imprezowali : D
    bardzo ciekawy blog :D obserwujemy ?

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia!:)

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. JAK ZWYKLE PRZEŚLICZNE ZDJĘCIA !

    ZAPRASZAMY DO NAS NA NOWĄ NOTKĘ :

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am.html
    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am.html

    XOXO GURL !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba twój blog! Oczywiście , obserwuję! :) Zapraszam na mój blog ( dopiero się rozkręca ) i do obserowania! Całusy! ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są świetne! :) Zwłaszcza ostatnie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia.
    Zapraszam na mojego bloga.
    Zależy mi na komentarzach, więc może dodasz? ;>
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję :D
    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjecia ;)

    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam do siebie na konkurs - do wygrania pierścionek!
    http://ingl0rion.blogspot.com/2012/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Love Fridays! Looks like a fun night (:

    OdpowiedzUsuń