22.5.13

Paprocki & Brzozowski Jesień/Zima 2013/2014

Duet Paprocki Brzozowski jak zawsze-zachwycająco. Zaciekawiły mnie eleganckie a zarazem wdzięczne i dziewczęce sukienki. Nutka koloru musztardowego nadała smaczek całek kolekcji, ponieważ dominowały szarości. Zachwyciła mnie bluzeczka czarna mieniąca się w oddali, piękna! Zauważyłam na kilku projektach zwierzęcy motyw- nie jestem jego zwolenniczką; nie ukrywam projekty były idealnie wykończone, zresztą nikt nie będzie na ten temat polemizować, oni są genialni.
Na imprezie Paprocki i Brzozowski Jesień/Zima 2013/2014 swoją kolekcje zaprezentowała pani Monika, której niestety mimo mojej chęci nie zrozumiałam. Zobaczcie owe projekty i sami oceńcie. 
Podsumowując, było czarująco. 










miłego wieczoru 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz