3.5.12

deserowa.pl

Te cuda poznałam na Fashion Week w Łodzi, słodycz loga przyciągnął moją uwagę od razu. Błyskotki mieniły się w świetle halowego halogenu. Podeszłam  do showroomu i nie mogłam się na nie napatrzeć. 
Ponad 100 wzorów kolczyków i klipsów zachwyciło mój apetyt na biżuterie. 
Nie potrafiłam się zdecydować, w końcu znalazłam kolczyki dla siebie, niby proste, lecz z nutką słodyczy z dawnych lat. Nigdy nie chodzę w kolczykach, są za bardzo pstrokate, albo za ciężkie, a te zwisające koła bądź kryształki nie odpowiadają mi.  
deserowa.pl to kolczyki i klipsy w różnych rozmiarach. Są przede wszystkim lekkie i wygodne, a co najważniejsze, są tanie. 
Zapraszam na stronę i polecam. Żałuje,że zdjęcia nie oddają  uroku słodkości tych błyskotek. 

Własnie przeglądam tę stronę, wybrałam już kilka, a Wam które się podobają ? 






buziaki
agatha.

PS jak Wam mija majówka? Mi cudownie, to dni odpoczynku i pracy nad samym sobą, potrzebowałam ich.

2 komentarze: